Od dob vzniku tohoto fenoménu se reklama jako taková dostávala do povědomí lidem, kteří se na ní nijak nepodíleli, ale jen je zaujala. Třeba už tehdy někoho napadlo, jak to asi vzniklo a co vše k tomu bylo třeba. Právě u řečeného billboardu to asi muselo být nějaké povolení majitele pozemku a tím se začalo. Následně musí být zadavatel, tedy ten, kdo to zaplatí a dává příkaz k tomu, aby reklama na jeho zboží vznikla. Následně to celé putuje někam, kde takovou práci znají, a kde to umí udělat.
Reklamní agentura Brno je jedna z nich a také jedna z nejlepších. Ale ještě se k ní vrátíme.
Nyní, když je již námět a rozměry reklamy dodán, začíná práce samotná. Podíváme se na ni jen stručně a nebudeme se zabývat detaily a maličkostmi.
Nejprve tedy vznikne několik návrhů, které jsou předloženy zadavateli a s ním se to pak probírá tak dlouho, až je spokojen. Jde zde například o velikost fontu (písma), velikost a umístění fotky výrobku, umístění loga firmy a tak podobně. Pak se to celé vyrobí v menším rozměru a pokud to zadavatel schválí, tak začíná předposlední fáze a tou je tisk jednotlivých archů. Protože nelze vytisknout takovou věc vcelku, to dá rozum.
Takže tyto archy musí k sobě pasovat, a to je třeba si pohlídat. Nu a když je hotovo, začíná fáze konečná a tou je samotné lepení na místě činu. Zde musí jednotlivé archy sedět také, ale nehledí se na milimetry, neb se nepředpokládá, že by na to někdo koukal zblízka. Zde je počítáno s velkým odstupem. Ostatně, řidič projede a asi kvůli tomu zastavovat nebude.
Nuže tento celý proces probíhá třeba právě v reklamní agentuře Brno. Pokud máte zájem nebo znáte někoho, kdo by chtěl jakoukoli reklamu kdekoli, dejte mu o agentuře vědět, nemáte-li zájem sami.
Tato společnost je zde již delší dobu a zvládá všechna možná i nemožná přání svého zákazníka. Zkuste a uvidíte. Nebudete litovat.